Att tälta är inte samma sak som att sova på altanen ;P

Hello folk'z


Inatt sov jag över med Toooooove <3
fan va kul vi hade, vi sov på min altan,,, sen på kvällen/natten jag vet i fan  hur mkt klockan va xD men då tog vi ut laptopen och lookade på film, den hette run fatboy run,, hahah ja och sen igår va jag.tove mamma och fisken på nån stran och tove gjorde ett jätte fint sandslott,, och jag gjorde ett,, ehm ja ett rövhål x) jaja här kommer bilderna.

 Som sagt Toves fina sandslott

 Ja&det här är det vackra rövhålet jag gjorde :P 




Ja och där står jag,, i mitt lilla underverk xD  aa min morsa kom med på den bilden, och tove bakdel xD


Över till vårt altanhäng xD

 Ja där är vi,, jag&tove heting geting <3

  Ja där har vi min kvällsmat xD,, mums!

 ja det är på morgonen,, tove sover,, men inte jag,, jag är uppe med tuppen i alla lägen,, hahahah


Ja det va bilderna för nu iallafall

PussPuss


Kommentarer
Postat av: gerta

haha , så mysiiiigt ni sov :P

2008-08-14 @ 23:11:15
URL: http://gertacurraj.blogg.se/
Postat av: Anonym

A.

2008-09-19 @ 16:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0