Karlsson på taket...

Hejsan hejsan

Idag ska jag va med Tove&Lina (: <3
Får väl se vad vi hittar på... sen på kvällen ska vi till  isabell , nicenicenice (Y)
Ja, sen nu tänkte jag lägga in bilder på min frukost men va tor ni hände med min kamera? jo batterierna va slut, jag kände hur agritionerna spred sej och jag ville sparka på nåt men det fans bara sånna hårna stolosben att sparka på,, så det gjorde jag.
Och nu har jag ont i tåna xD

Nej så gick det inte alls till, men jag blev arg i alla fall :P

Mm,, jag gillar inte torra inlägg så jag slänger in en bild på karlsson på taket,, eftersom Tove säger att jag liknar honom,, elaka unge xD




 ja där har vi han,, eller är det jag?... vem vet?


Kommentarer
Postat av: Nathalie

du är fan störd (; <3

2008-08-15 @ 10:57:23
URL: http://nathalieolofsson.blogg.se/
Postat av: Lina

nejj du är min lilla fula karlsson på taket (; <'333

2008-08-15 @ 17:02:11
Postat av: gerta

ofc jag gör :P

2008-08-15 @ 17:12:46
URL: http://gertacurraj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0