Stan& städning är helt olika saker (;

Hejsan hejsan vänner

Innan idag va jag och tove i stan, jag köpte en mascara den heter " Gerat lash" Och den set ut like this...

 Är det nån som har den? Är den bra? :P Lindex- 79 kr ganska billig men många pratar om den så jag tänkte prova den också.

Och sen när jag kom hem från stan påbörjade jag ett oändligt arbete xD Sköldpadds-städning,, ja det va nog det äckligaste jag någonsin varit med om,, se och lär xD

 Ja den äckliga renaren har jag inte städat på länge,,, ÄCKLIGT!!!!


 Det ser ut som piss, i know. Men det är faktiskt det vattnet som mina älsklingar simmar i, det ser inte ut så när man tittar i själva akvariet, jag känner mej hemsk som inte städar bättre,, Sorry Kim-doris och Lemmy :P

 Undertiden jag städar är djuren i en lite röd balja och direkt när man flyttar dom blir dom rädda och då så skiter dom ner sej, och så här det det ut. Och det  luktar värre än mammas fisar,, haha förlåt mamma men jag talar äkta sanning xD




Ja det va allt för idag nu är jag ganska trött efter allt så ''

drömm sött folks <3 

Kommentarer
Postat av: gerta

jag har den , den är skiitbra ;D

great lash heter den :P

2008-08-14 @ 23:21:56
URL: http://gertacurraj.blogg.se/
Postat av: loovis

ojj jag skrev fel jag menar great lash :p

2008-08-15 @ 00:07:19
Postat av: Nathalie

Jag har den också,

den är jätte bra och jätte fin (;

2008-08-15 @ 10:59:52
URL: http://nathalieolofsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den är jättedålig jag hade den men fick slänga den,fick as många utslag

2008-08-16 @ 17:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0