ABBA

Hello gott folk ;P

Hann inte lägga in mer änn ett inlägg igår ;o men jag va hos isabell på kvällen sen sov jag hos pappa, och nu har vu handlat mat, för jag fyller år imon :D

Ja och nu sitter jag och skriver och ibland är jag uippe och dansar till Abba, jag fick ett abba-ryck efter jag sett filmen mamma mia, och efter den filmen har jag inte lyssnat på når annat änn abba :P

Mmm jag vill lägga in en bild på nåt,, med jag vet inte vad i så fall för jag tog inga bilder i går ;O

Men jag ska leta upp nåt nu så lägger jag in dom sen :P   Hejdåw <3

Kommentarer
Postat av: Tova

Grattis i förskott!<3

2008-08-16 @ 17:53:09
Postat av: Amanda

Grattis på dig schugging' <,33333

2008-08-16 @ 21:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0